czwartek

"Wymiana Bytów w ciele ziemskim !!" (tekst z filmu)


Doktor Arlimow. Astral. Dialogi z Rozumem Kosmosu.

Autorzy filmu :

E. Studenikin i D. Arlimow – Skok w przestrzeń
 

-o7.06.1992r, Centrum Bioenergetyki „Astral”.
– Razem z operatorem E. Studenikinem pojechaliśmy na teren – „Zonę” o silnym oddziaływaniu energetycznym. Tutaj zarejestrujemy to co się wydarzy z udziałem Oli, osoby, która kontaktuje się z astralem.
– Ci, z którymi się kontaktuję przekazali mi informację, że 10 lat temu zostałam (moja dusza) podmieniona. Zabrano mnie do innego wymiaru. Wówczas wkodowano mi pewną wiedzę. Oznacza to, że wraz ze zmianą przestrzeni-wymiaru zmieniła się moja świadomość i dostałam inną wiedzę. Za mną widoczny jest most. Kiedy go przekroczę znajdę się w innym wymiarze. Most jest portalem, przejściem do innego wymiaru. Na moście dostaję ochronę energetyczną, jakby skafander, który pozwala bezpiecznie wejść i funkcjonować w innym wymiarze. Co się wydarzy potem, nie wiem. Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.
– No to chodźmy.
– Czuję takie dziwne, nieznane mi podniecenie. Odczuwam dziwne napięcie tej strefy, napór energii od momentu przejścia przez most. Odczuwam niezwykłą lekkość, która „uskrzydla”. Mam jednak wrażenie jakby najpierw wznosiła a za chwilę rzuci mną o ziemię. Im jestem bliżej tej „zony”, strefy robi się dziwnie, niekomfortowo, boję się. Doznaję nieznanego wcześniej odczucia, ..jakoś jest inaczej i nie umiem tego nazwać , bo nie ma takich słów, którymi mogę ten stan nazwać. To nawet nie jest szósty zmysł. Podejdę bliżej strefy. Myślę, że znajdę przejście i uda mi się bez problemu trafić na właściwe miejsce. Jestem naprzeciwko, więc przechodzę i zobaczę co będzie dalej. Trochę odczuwam lęk. Widzę, że stoję w zupełnie innym miejscu aniżeli byłam przed chwilą. Widzę sawannę. Miejsce całkowicie różni się od poprzedniego. Jest to Ameryka Południowa. Ale stara Ameryka. Widzę takie obrazy, których nie widziałam i nie mogłam sobie wyobrazić. Dziwnie się czuję, mam lęk, jest mi słabo, chce mi się spać i nie chce mi się spać…. Czuję, że zaraz upadnę.. Zemdleję…
Naprzeciwko mnie idzie cień, który formuje się w postać człowieka. Przekazuje mi, że ja kiedyś żyłam w tym kraju, na tym terenie.
– Ola woła po angielsku imię Jack. Dalszy dialog jest w języku angielskim
– Czy rozumiesz co ona mówi?
– Czy ty znasz nas? Mnie znasz?
– Dajmy jej mówić, potem wszystko się przetłumaczy.
– Wcześniej poznawała mnie jako swoją matkę, a teraz już nie. Takie zdarzenie było już raz w domu. Obudziła się rano, zapytałam która godzina. Nie rozumiała o co ją pytam. Pokazałam zegarek na ręce, wówczas ona spojrzała na swoja rękę gdzie nosi się zegarek. Odezwałam się do niej, ale ona zupełnie mnie nie rozumiała. Miałam wychodzić do pracy. Następnie zaczęła ze mną rozmawiać po angielsku. Początkowo myślałam, że ona żartuje, bawi się moim kosztem. Rozpoznała we mnie mamę, powiedziała żebym się nie denerwowała, bo ona w tej chwili znajduje się w innym wymiarze, jest w Ameryce, ma na imię Rachel i przez kilka dni tam pozostanie. W domu porozumiewaliśmy się po angielsku. Zapytałam, dlaczego nie poszła do szkoły. Bez namysłu odpowiedziała: „Mamo, przecież tam wszyscy mówią po rosyjsku. Co ja tam będę robić?” Tego dnia czytała angielskie książki, oglądała angielskie filmy w internecie i wszystko doskonale rozumiała. Tego dnia nie poszłam do pracy, zostałam z nią w domu. Następnego dnia mąż został w domu. Rozmawialiśmy tylko po angielsku. Próbowaliśmy ją przyłapać na jakiejś sztuczce-zabawie z nami, ale ona zupełnie nie reagowała, nie rozumiała ani słowa. Pod wieczór następnego dnia usłyszała radio rosyjskie i zaczęła rozumieć pojedyncze słowa. Godzinę później, w porze kolacji zaczęła nas rozumieć i mówić swobodnie po rosyjsku. Na nasze pytania odpowiedziała, że była w świecie astralnym, otrzymała tam informację. Jej znajomość angielskiego w rzeczywistości jest na poziomie klasy IX. Po tym pobycie w astralu będzie mogła rozmawiać po angielsku z każdym na jego poziomie znajomości.
– Myślę, że niepotrzebnie zaczęliśmy z nią rozmawiać. We wstępnej informacji Ola mówiła, żeby nie zbliżać się do niej i nie rozmawiać, choćby nie wiem co się z nią działo. Ale przestraszyliśmy się jej omdlenia i podeszliśmy. Być może coś popsuliśmy w ten sposób. Ona jest przestraszona i nie rozumie tego co się z nią stało. Niestety nie możemy jej na to odpowiedzieć, ponieważ słabo znamy język angielski.
– Spróbujmy zapytać o ten wymiar, z którego tu przybyła. Jeśli nie ma nic przeciwko temu. W tym celu należy doładować energetycznie Olę, wprowadzić w trans i wówczas wróci do nas.
– Znaczy, że Rachel nie miała żadnych talentów energetycznych. Próbowałem wyprowadzić ją z hipnotycznego transu, ale ja nie poczułem żadnego przepływu energii.
Kiedy uzupełniam medium energią, natychmiast czuję falę zwrotną. Tu było inaczej, cała energia wypływała w przestrzeń, otchłań. Jedynym wyjściem jest powrót do miasta i spróbowanie innej metody. Więc jedźmy.
– Teraz Rachel pisze swój adres zamieszkania i rysuje plan miejsca, gdzie mieszka. Naturalnie po angielsku. Zapytamy teraz kto jest prezydentem w jej kraju.
– Olga odpowiada i powtarza, że prezydentem jest John Kennedy. Kilka godzin później po wyjściu z „Zony” Olga powraca do swojej świadomości i tożsamości.
Tłumaczenie :”lilarat”
———————–
 Billy Milligan – człowiek o 24 osobowościach
William Stanley Milligan urodził się w 1955 roku w Miami Beach i jest osobą, o której piszą we wszystkich podręcznikach psychiatrii. Wewnątrz Billy’ego Milligana zgromadziło się bowiem aż 24 osobowości i każda z nich żyła swym unikalnym życiem. Wyglądało to tak, jakby w jednym ciele osiedliło się wiele dusz.

W 1975 roku Billy Milligan trafił do więzienia za gwałt i napaść z bronią w ręku. Zwolniony warunkowo w 1977 roku dopuścił się kolejnych 3 gwałtów. W trakcie przygotowań do sprawy sądowej Milligana poddano badaniom psychiatrycznym. Wtedy to psycholog stwierdził u oskarżonego wielorakość osobowości i skierował na dalsze badania do szpitala stanowego.

W pierwszej kolejności psychologowie zdiagnozowali „osobowości pożądane” mieszkające w ciele Billy’ego. Było ich 10. Łącznie odkryto 24 osobowości Milligana.

Oto 10 osobowości, których Ragen i Arthur nie uznali za niepożądane:
1. Pierwsza i podstawowa osobowość to sam Billy, lat 26, stale stara się popełnić samobójstwo. Wzrost 183 cm, waga 86 kg. Niebieskie oczy, brązowe włosy. Rzucił szkołę. W wieku 16 lat próbował skoczyć z dachu, ale inne osobowości powstrzymały go i „uśpiły” na kilka lat, tylko czasami pozwalając „wyjść na świat”. Każde takie przebudzenie było dla Billy’ego szokiem, bo wierzył, że nie żyje; ze strachu próbował popełnić samobójstwo na wszelkie możliwe sposoby.
2. Arthur, 22 lata. Elegancki, wykształcony, wyważony, rozsądny Anglik. Mówi z brytyjskim akcentem. Większość swojego czasu spędza w bibliotece. Ekspert w dziedzinie nauki i medycyny, ze szczególnym naciskiem na hematologię. Biegle czyta i pisze po arabsku. Wyjaśnił, że nie jest sam w ciele Milligana i przedstawił inne osobowości. Ustala zasady postępowania dla pozostałych „członków rodziny”. W sytuacjach bezpiecznych jest osobowością dominującą, decyduje, która osobowość pojawia się w każdym przypadku i włada świadomością Milligana. Nosi okulary.
3. Ragen Vadascovinich, 23 lata, Jugosłowianin, mówi po angielsku z silnym akcentem słowiańskim. Czyta i pisze po serbsko-chorwacku. Waga 95 kg. Ma bardzo duże, silne ręce, długie czarne włosy i zwisające wąsy. Rysuje czarno-białe szkice, cierpi na daltonizm. Wyśmienity strzelec, karateka, niewiarygodnie silny, posiada zdolności do kontrolowania przepływu adrenaliny. Słabym punktem Ragena są kobiety i dzieci. Nie waha się, aby pomóc im, jeśli są w kłopotach, włącznie z kradzieżą żywności i rzeczy dla nich. Kiedy Billy dostał się do więzienia, Ragen stał się dominującą osobowością.

4. Allen, 18 lat. Oszust i manipulator, potrafi świetnie się wypowiadać, co wyciągało go z różnych opresji. Gra na perkusji, maluje portrety. Ma dobre relacje z matką Billy’ego. Wzrost taki sam jak Billy’ego, niższa waga (75 kg). Włosy czesze na prawą stronę.Tylko on jeden pali papierosy i jest praworęczny.
5. Tommy, 16 lat – sztukmistrz. Samouk, poznał zasady działania wielu urządzeń elektronicznych i mechanicznych, może otworzyć każdy zamek, kocha japońskie samochody. Nauczył się kontrolować mięśnie i stawy, potrafi uwolnić się z kajdanek. Gra na saksofonie, maluje pejzaże. Agresywny i nietowarzyski. Jasnobrązowe włosy, oczy koloru ciemnego bursztynu.
6. Danny, 14 lat. Boi się ludzi, zwłaszcza mężczyzn. Rysuje tylko martwe natury, dlatego, że boi się ziemi w jakiejkolwiek formie – ojczym kiedyś kazał mu wykopać grób i pochował go w nim, pozostawiając mu tylko otwór do oddychania. Blond włosy do ramion, niebieskie oczy, niewysoki i chudawy.
7. Dawid, lat 8. Bierze na siebie ból i cierpienie wszystkich osobowości. Bardzo wrażliwy i spostrzegawczy. Przez większość czasu jest cały w nerwach, bo nie wie, dlaczego został ukarany. Ciemne rudo-brązowe włosy, niebieskie oczy, niewielki wzrost.

8. Christine, 3 lata – „dziecko do kąta.” Nazwana tak dlatego, że w szkole i w domu stawiano ją „do kąta”. Inteligentna mała Angielka, potrafi czytać i pisać drukowane litery, ale cierpi na zaburzenia mowy. Lubi rysować i malować obrazy z motylami i kwiatami. Blond włosy do ramion, niebieskie oczy. Ulubienica „rodziny”.
9. Christopher, 13 lat. Brat Christine. Mówi z brytyjskim akcentem. Posłuszne, ale również bardzo niegrzeczne dziecko. Gra na harmonijce. Ma jasne włosy, jak Christine, ale krótsze.
10. Adalana, 19 lat. Lesbijka. Nieśmiała i skryta, pisze wiersze, gotuje i zajmuje się gospodarstwem. Ma długie proste czarne włosy. Czasem mimowolnie porusza oczami z boku na bok z powodu oczopląsu, dlatego mówią o niej, że jej oczy tańczą.

Kolejne 13 osobowości były określane jako „niepożądane” i Artur oraz Ragen zabronili im „wychodzić”. Nie przestrzegały zasad ustanowionych przez Arthura i Ragena i nie mają sumienia.
11. Phil, przestępca z brooklińskim akcentem.
12. Kevin to strateg, opracowuje plany przestępstw.
13. Walter, Australijczyk, obserwator i myśliwy.
14. April – prostytutka.
15. Samuel jest Żydem, sprzedawał obrazy innych osobowości. Jedyna religijna osobowość.
16. Mark, określany mianem woła roboczego. Potrafi wpaść w stan stagnacji i godzinami wpatrywać się w ściany.
17. Steve – oszust. Parodysta, potrafił rozśmieszyć ludzi.
18. Lee – psotnik i figlarz, pakuje „rodzinę” w kłopoty. Przez niego Billy trafił do izolatki.
19. Jason – „zawór ciśnienia” rodziny. Rozładowywał napięcie u reszty osobowości, ale swym zachowaniem sprawiał kłopoty, więc ostatecznie trafił do grupy niepożądanych.
20. Bobby to marzyciel pozbawiony jakichkolwiek ambicji.
21. Shawn – osobowość głucha, jedna z pierwszych osobowości Billy’ego.
22. Martin jest snobem z Nowego Jorku.
23. Timothy pracuje w sklepie jako sprzedawca kwiatów, zetknął się tu z homoseksualistą, który z nim flirtował. Po tym zdarzeniu Timothy zaczął żyć w swym własnym świecie.
24. osobowość w Billym Milliganie to nauczyciel, który po raz pierwszy pojawił się podczas leczenia Billy’ego w Centrum Zdrowia Psychicznego w Atenach. Nauczyciel nie jest osobą niepożądaną, jest jakby sumą wszystkich osobowości, bazą danych.

W 1988 roku, po 10 latach intensywnego leczenia Billy Milligan został uznany za wyleczonego i wypuszczony na wolność. Interesował się programowaniem, fizyką i matematyką. Jeszcze przez trzy lata pozostawał pod obserwacją. W 1996 roku mieszkał w Kalifornii, gdzie posiadał własną firmę „Stormy Life Productions” i zamierzał nakręcić film krótkometrażowy (który ostatecznie nie powstał). Następnie zniknął i przez długi czas miejsce jego pobytu pozostawało nieznane, a znajomi i rodzina nie mieli z nim kontaktu.

Billy Milligan zmarł w domu opieki w Columbus, w stanie Ohio, 12 grudnia 2014 roku w wieku 59 lat.
 

Źródło
Share this:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz